1.Da u mumentu chì u cane ghjunghje in casa, deve principià à stabilisce e regule per ellu. Parechje persone pensanu chì i cani di latte sò carini è ghjucanu cun elli in modu casuale. Dopu à settimane o ancu mesi in casa, i cani capiscenu chì anu da esse furmatu quandu scopre i prublemi di cumportamentu. À questu tempu hè di solitu troppu tardu. Una volta chì un cattivu abitudine hè furmatu, hè assai più difficiuli di correggià chì di furmà un bonu abitudine da u principiu. Ùn pensate micca chì esse strettu cù u cane appena ghjuntu in casa li ferà. À u cuntrariu, prima esse strettu, dopu esse indulgente, è dopu esse amaru, è dopu dolce. Un cane chì hà stabilitu boni regule rispettà u patrone più, è a vita di u pruprietariu serà assai più faciule.
2. Indipendentemente da a dimensione, tutti i cani sò cani è necessitanu furmazione è socializazione per integrà in a vita umana. Parechje persone chì crescenu i cani chjuchi pensanu chì, postu chì i cani sò cusì chjuchi, ancu s'ellu anu veramente una cattiva persunalità, ùn puderanu micca ferisce a ghjente, è hè bè. Per esempiu, parechji cani chjuchi saltanu i so gammi quandu vedenu a ghjente, di solitu assai altu. U pruprietariu a trova carina, ma pò esse stressante è spaventosa per e persone chì ùn cunnosci micca bè i cani. Avè un cane hè a nostra libertà, ma solu s'ellu ùn causa micca prublemi à quelli chì ci circundanu. U pruprietariu pò sceglie di lascià u cucciolo di saltà è ignurà s'ellu si senti sicuru, ma se a persona chì face cun ellu hà a paura di i cani o di i zitelli, u pruprietariu deve ancu avè l'obligazione è a capacità di piantà stu cumpurtamentu.
3. U ghjacaru ùn hà micca male temperatu è deve ubbidisce à u capu, u patrone. Ci hè solu duie situazioni in u mondu di i cani - u patrone hè u mo capu è l'obbedi; o sò u capu di u patrone è mi ubbidisce. Forsi u puntu di vista di l'autore hè anticu, ma aghju sempre cridutu chì i cani evoluzione da i lupi, è i lupi seguenu leggi di statutu assai stretti, cusì stu puntu di vista hè ben fundatu, è ùn ci hè attualmente micca evidenza forte è ricerca per sustene l'altri. punti di vista. Ciò chì l'autore hè più paura di sente hè "Ùn toccu, u mo ghjacaru hà un malu temperatu, solu cusì è cusì pò tuccallu, è perde u so temperamentu si u toccu". O "U mo cane hè cusì divertente, aghju pigliatu i so spuntini è m'hà abbaiatu Grinning". Sti dui esempii sò assai tipici. A causa di pampering eccessivu è di furmazione impropriu da u pruprietariu, u cane ùn hà micca truvatu a so pusizioni curretta è hà dimustratu disrispettu per l'omu. Perde u vostru temperamentu è grinning sò segni d'avvertimentu chì u prossimu passu hè di muzzicà. Ùn aspittà micca finu à chì u ghjacaru morde un altru o u pruprietariu per pensà chì hà compru un gattivu cane. Si pò dì solu chì ùn l'avete mai capitu, è ùn avete micca furmatu bè.
4. A furmazione di i cani ùn deve esse trattatu di manera diversa per via di a razza, è ùn deve esse generalizata. In quantu à a razza di Shiba Inu, crede chì tutti vedenu l'infurmazioni nantu à Internet quandu cumprà un cane per fà i travaglii, dicendu chì Shiba Inu hè stubborn è difficiule d'insignà. Ma ancu in una razza ci sò differenzi individuali. Spergu chì u pruprietariu ùn tirarà cunclusioni arbitrariamente prima di cunnosce a parsunalità di u so cane, è ùn principia micca a furmazione cù u pensamentu negativu di "stu cane hè di sta razza, è hè stimatu chì ùn serà micca insignatu bè". U stessu Shiba Inu di l'autore hè avà sottu à 1 annu, hà passatu una valutazione di personalità, è hè furmatu cum'è un cane di serviziu licenziatu. In circustanze nurmale, i cani di serviziu sò soprattuttu adulti Golden Retrievers è Labrador cù bona ubbidienza, è pocu Shiba Inu anu passatu successu. U putenziale di Gouzi hè illimitatu. Se u truvate veramente stubborn è disubbidiente dopu avè passatu un annu cù Gouzi, pò significà solu chì avete bisognu di passà più tempu per insignà. Ùn ci hè bisognu di rinunzià prematuremente prima chì u cane ùn hè ancu un annu.
5. L'addestramentu di u cane pò esse punitu currettamente, cum'è u battitu, ma i batti viulenti è i batti continui ùn sò micca cunsigliatu. Se u cane hè punitu, deve esse basatu annantu à a so capiscitura chì hà fattu qualcosa di male. Se u ghjacaru ùn capisce micca per quessa ch'ellu hè statu battutu viulente senza mutivu, hà da purtà à u timore è a resistenza à u patrone.
6. Spaying facilita a furmazione è a socializazione assai più faciule. I cani diventeranu gentili è ubbidienti per via di a riduzione di l'hormone sessuale.
Tempu di Postu: Dec-07-2023