Un cane adorable hà curlatu in una bagnera puderia esse solu una di e scene più cutest in a Terra.
Tuttavia, in realtà bagnà u vostru cane richiede un travagliu preparativu, in particulare per u primu bagnu di u vostru cane.
Segui sti passi per fà bagnà u vostru cane quantunque pussibule.

Parte 1
Get u vostru cane pronta per u bagnu
1. Sapete u tempu currettu per bagnà u vostru cane.
Basta per u cane per piglià un bagnu una volta à u mese. Ma avemu sfarenti normi per quantu puliti un cane hè, cum'è i cani spessu "bagnate" stessi rullendu è leccendu in l'erba. Se si batte u vostru cane troppu volte, pò asciugà a pelle di u vostru cane, purtendu à irritazione è perdita di capelli. Ricurdativi chì i cani sò spaventati di u so primu bagnu, cusì sia più gentile pussibule.
2. Preparate a bagnera.
Questu indica chì u bagnu o l'area induve u cane sarà bagnatu duverà esse impermeable. Per a maiò parte di i cani, una bagnera hè bona. Ma per i cani più chjucu, lavà in una vasca o una bagnera di plastica seranu più còmode. A temperatura d'acqua duveria esse ghjustu. Riempite u tank cù 10 à 12 cm di acqua calda per fà u cane sentiu còmode è micca spaventatu.
Se ùn vulete micca fà una messa in casa cù un bagnu, pruvate à bagnà u vostru cane fora di un ghjornu caldu, calmu. Pone una bagnera di plastica in u giardinu, o chjamate un aiutu per aiutà à mantene u vostru cane sottu u cuntrollu. Per esempiu, pudete aduprà una manguina di plastica per bagnà u cane cù pressione assai bassa.
3. Scegli u shampoo ghjustu.
Sceglite un shampoo specificu di cane è micca irritante. Ùn solu ùn sceglie i shampoo chì odore bè. Shampoo per i cani chì ùn solu ùn devedeghjanu bè, ma ancu hà da fà altre cose cum'è l'idrazione è brilla. Ùn aduprate micca u nostru shampoo umanu --- A pelle di u cane hè più fragile chè l'omu. Se usa shampoo specificu umanu, a pelle di u vostru cane serà irritatu è ancu dannatu in casi severi. . I cani cù i capelli mediani à longu ponu aduprà una linea anti-tangle è a linea di u climaticu.
Se ùn site micca sicuru ùn ci hè micca assicuratu un shampoo, o sò preoccupati annantu à a pelle sensible à u vostru cane, dumandate u vostru veterariu per vedà quale marchi, cunsiglii.
4. Portate a ropa chì ùn vi importa micca umida.
Ùn hè micca difficiule di suppone chì u bagnu u vostru cane pò uttene assai umitu. Quandu u ghjacaru si move intornu à u bagnu, ferà u bagnu l'acqua in ogni locu. Certi cani anu scantatu quandu piglianu un bagnu, luttendu è splashing in l'acqua. Basatu nantu à questu, hè necessariu di portà a ropa chì ùn sò micca paura di mullassi è di brutta. Se u clima hè caldu, mette un vestitu di bagnu è bagnà u vostru cane fora.
5. Scrubate u cane prima di piglià un bagnu.
Spazzola u vostru cane elimina a terra da a fur. È puzza ancu a fur, facennu faciule da spaventà dopu u bagnu. Verificate puru u vostru cane di matted, capelli tangulati (capelli tangulati di pillola.) I capelli tangulati tende à trapassà a residu di sapone, chì pò irrità a pelle di u vostru cane. Se necessariu, pudete tagliate i capelli chì si tratta di u corpu di u cane.

Parte 2
bagnendu u cane
1. Pone u cane in a tina.
Calmà u vostru cane cù parolle gentili è azzione. U cane pò whine o agisce inquieta - questu hè dovutu à l'aversione di u cane. Cusì u più prestu dà u vostru cane un bagnu, u megliu.
2. SOAP u vostru cane.
Mentre continuu à calmà u cane cù a manu, aduprate a vostra altra manu per bagnà u capu è u collu di u cane, allora tuttu u corpu. Attenti à ùn avè micca acqua in l'ochji di u vostru cane. Umida u vostru cane currettamente prima di bagnà. Pigliate una quantità di dimensione di u corpu di u corpu è l'applicazione lentamente à u vostru cane. Assicuratevi di applicà bè è i patti di u cane duveranu esse puliti cum'è currettamente cum'è u collu. Dopu avè applicatu u lavu di u corpu è di fà scuma, u cane hè cum'è un pozzu di neve di cuter.
Ricurdativi di sguassà a faccia di u vostru cane cù un mantellu imbottitu in acqua calda. Asciugate delicatamente cun un asciugamano, circhendu micca di ottene l'ochji di u cane.
3. Risciacquate u cane.
Dopu avè aduprà l'acqua di sapone, pudete rinfriscà cù l'acqua pulita. U Rinsing hè unu di i passi più impurtanti in bagnu. Ricurdativi di rinfriscà u vostru cane parechje volte. Rinse u cane currettamente finu à chì ùn ci hè micca suds lasciatu nantu à u so corpu. Assicuratevi di rinfriscà ogni scum di sapunaghju nantu à u vostru cane, cum'è u saccu di u sinistru pò irrità a pelle di u vostru cane.
Se a fur hè stata arrugata o hà un capelli assai longu, pigliate cura extra quandu rinsing è assicuratevi di pulisce bè.
4. Seccu u cane.
Aduprà un grande mantellu dolce per acqua u vostru cane. Questu caminu l'acqua ùn ci sarà completamente u cane fora, ma pruvate à fà secinà u cane u più pussibule cù u tofillu. Dopu sguassate cù un ascuilulu, pudete ancu asciuttu u cane cù un securatore di capelli adattati à un brise di calore bassu. Eppuru, i cani puderanu sviluppà una paura di i secchieri di i capelli.
Sè site fora, puderebbe ancu lascià u cane, scacciate l'acqua di l'acqua è arrubbene in l'erba per asciugà si.
5. Dà u cane qualchi amore è incuragimentu.
Dopu à bagnà u vostru cane, u più impurtante hè di incuragisce u bonu cumpurtamentu è a ricumpinsate cù i pelli preferiti. Un bagnu pò esse un scossa à un cane, cusì hè impurtante di incuragisce è rassicurà, è a ricumpinsallu cù i tratti. In questu modu, u cane subconscientemente assucià u bagnu cun riceve a recompensa d'amore, è ùn sarà micca tantu paura.
-Tips
Durante u prucessu sanu di bagnà u cane, alimentà ella di u tempu è di cunfortu cù e parolle. Questu sarà calmà u cane è impedisce u cane di scuzzulà l'acqua spessu.
Tempu di Post: Nov-26-2023