Un cane adorable arricciatu in una bagnera puderia esse solu una di e scene più simpatiche di a terra.
In ogni casu, veramente u bagnu di u vostru cane hè bisognu di un travagliu preparatoriu, in particulare per u primu bagnu di u vostru cane.
Segui questi passi per fà u bagnu di u vostru cane u più liscia pussibule.
parte 1
Preparate u vostru cane per u bagnu
1. Sapete u tempu currettu per bagnà u vostru cane.
Hè abbastanza per u cane per piglià un bagnu una volta à u mese. Ma avemu diverse norme per quantu hè pulitu un cane, cum'è i cani spessu si "bagnanu" rotulendu è leccate in l'erba. Sè bagnate u vostru cane troppu volte, pò secca a pelle di u vostru cane, purtendu à l'irritazione è a perdita di capelli. Ricurdativi chì i cani sò spavintati di u so primu bagnu, cusì sia u più gentile pussibule.
2. Preparate a bagnera.
Questu indica chì u bagnu o l'area induve u cane serà bagnatu deve esse impermeabilizatu. Per a maiò parte di i cani, una bagnera hè ghjustu. Ma per i cani più chjuchi, lavà in un lavamanu o bagnu di plastica serà più còmode. A temperatura di l'acqua deve esse ghjustu. Omplete u tank cù 10 à 12 cm d'acqua calda per fà chì u cane si senti còmode è micca spaventatu.
Se ùn vulete micca fà un mess in casa cù un bagnu, pruvate à bagnate u vostru cane fora in un ghjornu calmu è calmu. Pone una vasca di plastica in u patiu, o chjamate un aiutu per aiutà à mantene u vostru cane sottu cuntrollu. Per esempiu, pudete aduprà una manguera di plastica per bagnà u vostru cane cù una pressione d'acqua assai bassa.
3. Sceglite u shampoo ghjustu.
Sceglite un shampoo specificu per u cane, suave è micca irritante. Ùn sceglite micca solu shampoo chì puzzanu bè. U shampoo per i cani ùn hà micca solu un odore bonu, ma ancu deve fà altre cose cum'è idratazione è brillanza. Ùn aduprate micca u nostru shampoo umanu --- a pelle di u cane hè più fragile chè quella umana. Sè aduprate un shampoo specificu per l'omu, a pelle di u vostru cane serà irritata è ancu dannata in casi severi. . I cani cù capelli medii à longu ponu aduprà una linea anti-tangle è conditioner.
Se ùn site micca sicuru di sceglie un shampoo, o sò preoccupati di a pelle sensitiva di u vostru cane, dumandate à u vostru veterinariu per vede quali marche ricumanda.
4. Portate a robba chì ùn vi dispiace micca di bagnà.
Ùn hè micca difficiule d'invintà chì u bagnu di u vostru cane pò esse assai bagnatu. Quandu u cane si move durante u bagnu, farà l'acqua di bagnu in ogni locu. Certi cani si spaventanu quandu pigghianu un bagnu, luttanu è splashing in l'acqua. Basatu nantu à questu, hè necessariu di portà vestiti chì ùn anu micca paura di bagnà è imbruciate. Se u clima hè caldu, mette un vestitu di bagnu è lavate u vostru cane fora.
5. Scrub u cane prima di piglià un bagnu.
Spazzola u vostru cane elimina a terra da a pelliccia. È ancu pulisce a pelle, facenu fàciule di sgrossà dopu à u bagnu. Verificate ancu u vostru cane per i capelli arruffati è aggrovigliati (i capelli intricati tendenu à pill.) I capelli intricati tendenu à intrappulà i residui di sapone, chì ponu irritate a pelle di u vostru cane. In casu di necessariu, pudete taglià i capelli chì sò intricati nantu à u corpu di u cane.
parte 2
bagnà u cane
1. Mette u cane in a tina.
Calma u vostru cane cù parolle è azioni gentili. U cane pò lamentà o agisce inquietu - questu hè duvuta à l'avversione di u cane à umidi. Allora più prestu dà u vostru cane un bagnu, u megliu.
2. Sapone u vostru cane.
Mentre cuntinueghja à calmà u cane cù a to manu, aduprate l'altra manu per bagnà a testa è u collu di u cane, dopu tuttu u corpu. Attenti à ùn avè micca acqua in l'ochji di u cane. Bagnate bè u vostru cane prima di lavà. Pigliate una quantità di centesimi di u lavatu di u corpu è appricà lentamente à u vostru cane. Assicuratevi di applicà bè - e zampe di u vostru cane devenu esse pulite cum'è u so collu. Dopu avè appiicatu u lavatu di u corpu è a scuma, u cane hè cum'è un pupu di neve cuter little.
Ricurdatevi di sguassate a faccia di u vostru cane cù un pappu imbiccu in acqua calda. Asciugà delicatamente cù una spugna, circate di ùn avè micca l'ochji di u cane.
3. Sciacqua u cane.
Dopu avè usatu l'acqua saponata, pudete lavà cù acqua pulita. Rinsing hè unu di i passi più impurtanti in u bagnu. Ricurdatevi di lavà u vostru cane parechje volte. Risciacquate u cane bè finu à chì ùn ci hè micca una spugna nantu à u so corpu. Assicuratevi di risciacquare qualsiasi scum di sapone nantu à u vostru cane, postu chì u sapone rimanente pò irrità a pelle di u vostru cane.
Se a pelliccia di u vostru cane hè arrugata o hà capelli assai longu, fate cura extra quandu si sciacqua è assicuratevi di pulisce bè.
4. Asciugà u cane.
Aduprate un grande pannu suave per acqua u vostru cane. In questu modu, l'acqua ùn seccarà micca completamente u cane, ma pruvate d'asciugà u cane quant'è pussibule cù a spugna. Dopu avè sguassatu cù una spugna, pudete ancu seccu u cane cù un secadoru di capelli adattatu à una brisa fresca di bassa qualità. Tuttavia, i cani ponu sviluppà a paura di l'asciugacapelli.
Sè vo site fora, pudete ancu lascià u cane scuzzulate e gocce d'acqua è rotulà in l'erba per asciucà si.
5. Dà à u ghjacaru un pocu d'amore è incuragimentu.
Dopu avè bagnatu u vostru ghjacaru, u più impurtante hè di incuragisce un bonu cumpurtamentu è ricumpinsà cù i tratti favuriti. Un bagnu pò esse un scossa per un cane, per quessa, hè impurtante per incuragisce è rassicurà, è ricumpinsà cù tratta. In questu modu, u cane inconsciente associà u bagnu cù riceve a ricumpensa di l'amore, è ùn avarà tantu paura.
- Cunsiglii
Duranti tuttu u prucessu di bagnà u cane, nutriscia da u tempu à u tempu è cunsulate cù e parolle. Questu calmà u cane è impedisce à u cane di scuzzulate l'acqua spessu.
Tempu di post: 26-novembre-2023