I cani ponu esse u megliu amicu di l'omu, ma in a realtà, ùn anu micca agisce cusì.
Per avvicinà un cane stranu, seguitate queste struzzioni, fighjate per i segni di cumportamentu aggressivu, è fucile in una manera non-minacciata.
Per i cunsiglii nantu à a petting u vostru propiu cane o altri cani chì avete una relazione stretta cù, vede a sezione adatta sottu.

Parte 1
avvicinà u cane cun prudenza
1. Dumandate u pruprietariu di u cane si pò petallu.
Forsi u cane mi pare amichevule, ma sè ùn a sapete micca, ùn avete micca manera di sapè cumu hà da reagisce à i stranieri. Quandu si vene à mette un cane, se quellu pruprietariu di i cane dà cunsigli da ciò hè dichjaratu in stu articulu, seguitate a pensione di u prezzu di i cane. Si li permette di pet u so cane, dumandate à quale hè quale parte u cane li piace à esse pettata.
2. Attenti quandu un cane ùn hà micca pruprietariu.
Se vede un cane pruprietariu vaghjera a strada, procedi cù prudenza è, se ne necessariu, stà messu per a vostra propria sicurità. I cani chì sò appughjati o lasciati in i cantieri è altri lochi cù u spaziu limitatu sò più probabili di muzzicà, cume quandu manghjanu o masticanu. Attenti quandu avvicinonu sti cani, è sfrenate di mette à pusà quand'elli mostranu qualcunu di i signali di aggressione descrittu quì sottu.
3. Quandu u cane mostra qualsiasi segni di aggressione o disconfort, ritornu subitu.
I segni di l'agressione includenu crescente, abbundante, cuda eretta o corpu rigidu. Segni di disconfort, paura, è l'ansietà includenu leccare e labbre è revelà i bianchi di i vostri ochji. Se u cane ùn calma micca o avvicinassi in trenta seconde, ùn continuate micca à pruvà à pet.
4. Curvate o squattatu per lascià u cane chì ti avvicinassi.
Facenu piglià i so primi passi versu voi per arrugà si è tira in a differenza in altitudine trà di voi è. I cani più bolder anu solu bisognu di curvà un pocu per avvicinà più vicinu, ma attenti à ùn curari micca direttamente nantu à elli mentre questu sarete sentite minacciati.
Mai arruvinà vicinu à un cane o un cane chì mostra segni di aggressione (vede i segni elencati sopra). Pruteggevi per stendu in casu in casu chì u vostru cane l'attacchi di colpu.
Cunsiglii ingianti
David Levin
Caminatori di cani prufessiunali è furmatori
U nostru Expert Pigliate: Se vulete pet un cane pocu cunnisciutu, evite u cuntattu ochju è move a vostra pantera abbastanza vicinu per ellu per sminticà. Pudete ancu squatà cù a vostra volta à elli. Ddu modu pò sniffà senza esse impegnatu da esse fighjulatu.
5. Coax un cane timido più vicinu.
Sì u croculi ùn si mantene l'attenzione di u cane è hà da agisce timida o facilmente in furia o di scappà), fighjate cum'è u cuntattu cù l'ochju pò fà chì si senti. Fà rumore gentili, tranquilli; Ùn importa micca chì quelli rumuri sò, ma assicuratevi di evità rumori forti o rumori chì puderanu inizià u cane. Pudete turnà u vostru corpu à un latu per fà apparisce un pocu menu minaccia.
Dumandate à u pruprietariu per u nome di u so cane è l'utilizate per a luce. Certi cani sò stati furmati per risponde à i so nomi.
6. Stende u pugnu.
Dopu avè attraversatu i passi sopra, se u cane pare ricettiva à a vostra petting, o almenu rilassatu è mustrendu micca segni di signce, pudete messu u pugnu. Mette u pugnu à fora di u nasu, ma micca direttamente in a so faccia. Lasciami chjude è lasciate schjaccià a spalle di a vostra manu per quantunque piglia.
Quandu informendu un cane pocu cunnisciutu, ùn sparghje e mani davanti, perchè pò muzzicà i vostri ditte.
Quandu un cane ti sniff, ùn ti aspetta micca di pet, vi valutà. Prima chì finisce sniffing, per piacè pacienza è ùn agite micca rashly.
Ùn ci vole micca à preoccupà se un cane ti lampeghja. Hè u modu di un cane di fiducia è vi mostrendu a vicinanza, cum'è un musu umanu.
7. Paga l'attenzione se u cane si senti còmode.
Sì i so musculi sò solti (micca rigidi), s'ellu face un cuntattu ochju brevi cun voi, o s'ellu si face a cuda, puderia significà chì sente più piacevule cun voi. In questu casu, pudete passaggiare u passu prossimu, ma quandu ellu prova à spustà, stop petting è mette u vostru pugnu sempre davanti à ellu.
Parte 2
Petting un cane stranu
1. Sbuffà intornu à l'arechje di u cane.
Dopu i passi sopra, se, u cane ùn mostra ancu alcuni segni d'attaccu, pudete lentamente stracciati o scanzate delicatamente e so orechje. Avvicinà l'arechje da a parte posteriore di a testa di u cane, micca a cima di a faccia di u cane.
2. Turnate à altre parte per straccià.
Fo lunto, se avete rializatu successu i punti di sopra, è u Cane ùn hè micca circatu di evità di voi, pudete cuntinuà à mette in petting altre parte. Pudete correre a vostra manu attraversu u vostru cane, o sopra u so capu, è scruzzatu delicatamente chì locu cù i vostri ditte.
Parechji cani piace à esse scruccati da ogni latu di a spina à a cima di u spinu. Scrivite u fronte di u collu è e spalle di un cane hè menu prubabile di causà ansietà cà a spalle vicinu à a cola è i gammi posteriori.
Un cane docile puderia apprezzà esse pettinatu sottu à u mentone o in u pettu, mentre chì altri cani ùn li piacenu micca vicinu à a so chin.
Cunsiglii ingianti
David Levin
Caminatori di cani prufessiunali è furmatori
Preste attenzione à a reazione di u vostru cane per vede s'ellu piace u vostru petting.
Se vulete pet un cane amichevuli, appiccicendu è mi traccia u so pettu, ma mantene a manu luntanu da a cima di a so testa. Dopu avè guadagnatu a so fiducia, pudete piglià pet l'arechje, collu, i casgii inculari è a punta di a so cola. Se u vostru cane ti piace, hà da solitu appughjate cun voi o cambia u so pesu à u latu di u latu.
3. Quandu u cane reagisce unwell, per piacè piantà di petting.
Ricurdativi chì certi cani anu capi sensibili è ùn piace micca esse pettatu nantu à a cima di i so capi. Alcuni cani ùn piace micca esse strutturatu in fondu, o toccu altre parti. Qualchese crescente, codici affucati, o movimenti bruschi da u vostru cane duverà cunnosce immediatamente ciò chì fate è stà è stà. Si calma di novu è vene più vicinu à voi, allora pudete passà à un altru spaziu è continuà a petting.
4. Ùn fate micca movimenti bruschi.
Ùn pigliate micca di colpu o vigorosamente, ùn patite micca o schjaccià i lati di u cane, è ùn cambia micca a zona di pettine troppu prestu. Se ti piace à petting u vostru cane in una zona, cambia a petting à a luce di luce, o vai da una mana à a pettina di dui mani. In ogni modu, mantenite i vostri muvimenti Gentili, perchè ùn sanu micca cumu si riprincerà u cane scunfinante. Un pozzu rapidu o vigoru pò ancu eccitatu un cane docile, chì li causa di saltà o snap à a manu.

Parte 3
Petting un cane chì sapete bè
1. Get tutte l'infurmazioni chì avete bisognu à sapè per fà u cane sentu còmode.
Per cunnosce u vostru cane, prima scopre cumu li piace à esse impegnatu u più. Alcuni cani piace à esse massaggiatu nantu à u ventre è l'altri piace à esse massaggiati nantu à e gambe. Altri cani crescenu quandu a ghjente si avvicina à queste parti. Attenti à a lingua di u corpu di u vostru cane è fucalizza nantu à e pettine i punti favuriti di u vostru cane. Quandu si piantà di mette e pone a maghju, è u vostru cane cumanda à sfracà a cula, rilassendu i so muscchi è cumpiendu, significa chì ellu gode di u petting. Un drooling di cane pò esse un signu di eccitazione, ancu s'ellu ùn significa micca necessariamente chì si senti rilassatu.
2. Per piacè fate attentu quandu a massaggià l'abdomen di u cane.
Quandu u to cane si trova à a so spalle, pò esse sentutu paura o solu pruvà à rassicurà piuttostu chè à circà a petting. Ancu i cani gentili chì amanu u rubu di u ventre a volte facenu per altri motivi. Ùn tocca u ventre di u vostru cane quandu agisce inquieta, nervosa, o infelice.
3. Insegnà i zitelli cumu si mette cù i cani.
I cani sò spessu inquieste intornu à i zitelli, ancu quelli chì sò cresciuti, quantu i figlioli puderanu esse disgraziati durante a petting. Assicuratevi di quellu chì ogni zitellu in a casa ùn sapi di abbraccià, o baci u cane, perchè cusì impedente pò fà chì i ghjacaru si agisceva à u zitellu. Insegnate i zitelli mai di tirà nantu à a cuda di un cane o scacciate l'uggetti.
4. Dà u cane un massaggio currettu ogni volta.
Pudete accade in ocasu 10 o 15 minuti massaggiate u vostru cane da a testa à a cuda. Primu usu di mutiri circulari per massaggi u visu di u vostru cane, sottu u mentone, è u pettu. Poi spustate e mani sopra a cima di u collu, spalle è torna, tuttu u pianu finu à a cuda. Alcuni cani vi permetteranu di massaggi a parte inferiore di ogni perna.
In più di u cane a prufittà in massacciu comotu, Stu metudu pò ancu aiutà à isupià è sempre presente, è chì sò novi, chì ponu esse un signu di prublema di un signu in u cane.
5. Massaggiu i patti di u cane.
Alcuni cani puderanu micca lascià toccu i patti, ma sè pudete coglie in modu sicuru, i patti, dalli un masciu gentile per migliurà a circulazione o à u tombu oghji à scomdu. Se i pads nantu à i patii di u cane sembranu seccu, dumandate à u vostru veterinariu chì u moisturizatore hè bonu per aduprà è fruttallu nantu à i pedi di u vostru cane.
Massaggià i piedi di u cucciolo pò fà unghie trimachja assai più faciule in u futuru, mentre l'anu abituatu di avè i so pedi toccu.
6. Massaggiu a bocca di u cucciolo.
Se u cucciolo hè vicinu à voi, vi permetteranu di massaggi a bocca è i piedi. Hè bonu per massaggi a bocca di un cucciolo di taeting, è u riceverà adupratu per trattà di vari prublemi in questa zona. In questu modu, pò ancu fà chì u travagliu di u dentistu più cunvene in u futuru.
Quandu a massaggiamentu di a bocca di u cucciolo, freccia e celle è chin in mutivi circulari. Di sicuru, i gomme anu da esse massaggiati. Per massaggi stu spaziu, pudete aduprà una spazzola di denti "denti" dente "da un magazinu di animali o di un veterinariu.
Cunsiglii
Prima di alimentà ogni cane, dumandate u so pruprietariu si va bè. Certi cani sò allergici per glutine, chì si ponu truvà in alimenti menu costuali.
U megliu modu per aumentà a fiducia di u vostru cane hè di alimentà.
Quandu qualchissia animali domestica u vostru cane, fate attente à a so cundizione. Quand'ellu si sente scomodo, educamente, diciendu a altra persona per cambià u stilu di petting, o dumandallu di piantà.
Precauzioni
Mai pet u to cane mentre manghja o masticà. Certi cani sò assai protettivi di i so ossi o ghjoculi è ponu esse aggressivi versu e persone chì prova à prevene l'altri di piglià e so cose.
Ancu un cane assai docile pò sentu sfruttatu da più di un straneru chì u petting à u stessu tempu.
Attenti quandu un cane pari chì mi va à mordassi! À questu momentu, duvete fighjà è cammina luntanu calmu è lentamente.
Tempu post: Nov-23-2023