Cose da nutà quandu utilizate un collu di cane

ASD (1)

I colti di cani sò un strumentu indispensabile è impurtante per crià i cani, ma ciranu ancu parechje cunsiderazioni, ma ci hè parechji considerazioni quandu compra è usendu collari. Chì duvete attente à quandu utilizate un collu? Parlemu di e precauzioni per aduprà un collu di cane.

Prima di tuttu, quandu compra un collarellu, duvete pagà attente à u materiale di u collarone. Generalmente parlante, cuir sarà più còmode di purtalla, mentre u nylon pò esse menu còmode. S'ellu hè un cane maiò, a forza di tirata serà più grande, cusì coghju serà più adattatu.

Sont hè adattatu per a dimensione di u cane è a durata di u collu u liggeru sarà menu prudente di strane u cane quandu si hè troppu largu, pò esse stesu nantu à u collu è diventa micca inconfortu. Hè megliu di sceglie un più largu secondu a cundizione di u vostru cane.
U collu ùn deve esse ligatu troppu strettu, è certamente micca troppu chjusu. Perchè quandu u collarinu hè primu mustata, u ghjacaru ùn hè micca usatu è vogliu piglià. S'ellu hè troppu allargatu, pò rompe. Ma s'ellu hè troppu strettu, a falla difficiule per u Cane per respira, affettà a circulazione di sangue, è ùn hè micca bonu per a furellu.
U collu deve esse puliti è disinfettati regularmente. Parechji pruprietarii ùn paganu micca assai attenzione à a pulizia di i so collari. In fatti, questu hè una materia assai impurtante. I cani portanu collari ogni ghjornu, è cuir, nylon o altri materiali averanu alcune purre, chì ponu purcheri di terra è di u tempu. S'ellu ùn hè micca pulitu è ​​disinfettatu bè, a pelle di u cane serà infettatu da e batterie è soffre di malatie di a pelle.

ASD (2)

Tempu di Post: 27-2024